Joseph P. (Hrsg.) Forgas
Affect in Social Thinking and Behavior
Buch
The role of affect in how people think and behave in social situations has been a source of fascination to laymen and philosophers since time immemorial. This book reviews and integrates the research and theories on this topic, and features contributions reviewing key areas of affect research from leading researchers active in the area.
CHF 106.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-84169-454-2
- EAN: 9781841694542
- Produktnummer: 23271813
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 360 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 830 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 830
70 weitere Werke von Joseph P. (Hrsg.) Forgas:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.