Produktbild
Joseph P. (Hrsg.) Forgas

Affect in Social Thinking and Behavior

Buch

The role of affect in how people think and behave in social situations has been a source of fascination to laymen and philosophers since time immemorial. This book reviews and integrates the research and theories on this topic, and features contributions reviewing key areas of affect research from leading researchers active in the area.

CHF 106.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84169-454-2
  • EAN: 9781841694542
  • Produktnummer: 23271813
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 360 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 830 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 830

70 weitere Werke von Joseph P. (Hrsg.) Forgas:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.