Produktbild
Iain MacRury

Advertising

Buch

Advertising, once seen as the official art of capitalist society is an increasingly commonplace component of a characteristically promotional culture. This book explores and evaluates this transition with an introduction to advertising for the contemporary reader. It provides an easy guide to a changing cultural and commercial genre.

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-25126-6
  • EAN: 9780415251266
  • Produktnummer: 23112910
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 318 S.
  • Masse: H21.6 cm x B13.8 cm 410 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 410

Über den Autor


Iain MacRury is Principal Lecturer in the School of Social Sciences, Media and Cultural Studies at the University of East London. His previous publications include The Dynamics of Advertising (co-authored with Barry Richards and Jackie Botterill, 2000) and Buy This Book: Studies in Advertising and Consumption (co-edited with Mica Nava, Andrew Blake and Barry Richards, 1996).

26 weitere Werke von Iain MacRury:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.