Iain MacRury
Advertising
Buch
Advertising, once seen as the official art of capitalist society is an increasingly commonplace component of a characteristically promotional culture. This book explores and evaluates this transition with an introduction to advertising for the contemporary reader. It provides an easy guide to a changing cultural and commercial genre.
CHF 44.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-25126-6
- EAN: 9780415251266
- Produktnummer: 23112910
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 318 S.
- Masse: H21.6 cm x B13.8 cm 410 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 410
Über den Autor
Iain MacRury is Principal Lecturer in the School of Social Sciences, Media and Cultural Studies at the University of East London. His previous publications include The Dynamics of Advertising (co-authored with Barry Richards and Jackie Botterill, 2000) and Buy This Book: Studies in Advertising and Consumption (co-edited with Mica Nava, Andrew Blake and Barry Richards, 1996).
26 weitere Werke von Iain MacRury:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.