Produktbild
Sandra Moriarty

Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition

Buch

For courses in introductory advertising. Increase the relevancy and effectiveness of marketing communicationsAdvertising & IMC: Principles and Practice presents the strategic use of communications to engage different types of consumers. Covering advertising, public relations, direct marketing, promotion, and more, Advertising & IMC uses examples of award-winning brand campaigns, contributions from experts, and enduring principles and practices to provide students with a practical guide to executing integrated marketing communications. And with a new author joining the team, the 11th Edition features a significant reorganization and re… Mehr

CHF 88.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mitchell, Nancy / Wells, William D. / Wood, Charles
  • ISBN: 978-1-292-26206-2
  • EAN: 9781292262062
  • Produktnummer: 29667770
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 664 S.
  • Masse: 130 g
  • Auflage: 11. A.
  • Gewicht: 130

7 weitere Werke von Sandra Moriarty:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.