Produktbild
Mihaela (Hrsg.) Cocea

Advances in Social Media Analysis

Buch

This volume presents a collection of carefully selected contributions in the area of social media analysis. Each chapter opens up a number of research directions that have the potential to be taken on further in this rapidly growing area of research. The chapters are diverse enough to serve a number of directions of research with Sentiment Analysis as the dominant topic in the book.The authors have provided a broad range of research achievements from multimodal sentiment identification to emotion detection in a Chinese microblogging website.The book will be useful to research students, academics and practitioners in the area of social media a… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gaber, Mohamed Medhat (Hrsg.) / Goker, Ayse (Hrsg.) / Wiratunga, Nirmalie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-18457-9
  • EAN: 9783319184579
  • Produktnummer: 18053158
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 160 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.4 cm 412 g
  • Auflage: 2015
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 412

2 weitere Werke von Mihaela (Hrsg.) Cocea:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.