Advances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume 2
Now that text-based search engines have begun to give way to content- and context-aware engines, advanced network infrastructures are starting to emerge. These infrastructures are capable of end-to-end ubiquitous transmission of personalized multimedia content to any device, fixed or mobile, on any network, wired or wireless, at any time. This book is a collection of expanded papers presented at the 2007 2nd International Workshop on Semantic Media Adaptation and Personalization. It explores recent and new developments in the field of semantic media adaptation and personalization. Topics discussed include Challenges of Collaborative Content M…
Mehr
CHF 206.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Mylonas, Phivos (Hrsg.) / Wallace, Manolis (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4200-7664-6
- EAN: 9781420076646
- Produktnummer: 23213422
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 456 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 788 g
- Auflage: 2. A.
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 788
8 weitere Werke von Marios C. (Hrsg.) Angelides:
Bewertungen
Anmelden