Produktbild
William D (Hrsg.) Nelson

Advances in Business & Management

Volume 11

Buch

The authors of this book examine the latest research in business and management. Chapter One demonstrates how Business Process Management Notation (BPMN) interacts with the social constructs and dynamics of Virtual Communities (VCs). Chapter Two examines the moderating role of individual consumer culture on the relationship between web design, visual appearance, social networking services, consumer behaviour, privacy, security, emotions, interpersonal trust (iTrust), cognitive and affect-based trust concerning online purchasing intentions. Chapter Three uses results from a 2015 National Public Radio/Robert Wood Johnson Foundation/Harvard T.H.… Mehr

CHF 415.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-5361-0738-8
  • EAN: 9781536107388
  • Produktnummer: 23514262
  • Verlag: Nova Science Publishers Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 200 S.
  • Masse: H15.6 cm x B23.1 cm x D1.9 cm 428 g
  • Gewicht: 428
  • Sonstiges: Professional & Vocational

12 weitere Werke von William D (Hrsg.) Nelson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.