Produktbild
Gavin (Hrsg.) Reid

Addressing Difficulties in Literacy Development

Responses at Family, School, Pupil and Teacher Levels

Buch

This book outlines and critiques international strategies and programs designed to address difficulties in literacy development. The high-profile team of contributors consider teaching programs which operate at family, school, pupil and teacher levels. They argue that school is not the only legitimate location for literacy education, and show how difficulties in literacy can be addressed sequentially, both in and out of the school context. This book will be of interest to postgraduate students, teachers, researchers, educational professionals and policy makers who are looking for practical strategies to address difficulties in literacy develo… Mehr

CHF 190.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Soler, Janet (Hrsg.) / Wearmouth, Janice (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-28902-3
  • EAN: 9780415289023
  • Produktnummer: 1399621
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 900 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 900

24 weitere Werke von Gavin (Hrsg.) Reid:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.