Produktbild
Vivienne (Hrsg.) Bozalek

Activity Theory, Authentic Learning and Emerging Technologies

Towards a transformative higher education pedagogy

Buch

CHF 66.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ng'ambi, Dick (Hrsg.) / Wood, Denise (Hrsg.) / Herrington, Jan (Hrsg.) / Hardman, Joanne (Hrsg.) / Amory, Alan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-70309-4
  • EAN: 9781138703094
  • Produktnummer: 22286383
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 246 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 453 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 453

Über den Autor


Vivienne Bozalek is Professor of Social Work and Director of Teaching and Learning at the University of the Western Cape, South Africa.Dick Ng'ambi is Associate Professor and Masters Programme Convenor in the School of Education, University of Cape Town, South Africa. Denise Wood is Professor of Learning, Equity, Access and Participation, Central Queensland University, Australia.Jan Herrington is Professor of Education in the School of Education, Murdoch University, Australia.Joanne Hardman is Senior Lecturer in the School of Education, University of Cape Town, South Africa.Alan Amory is Professor and Director of the Centre for Academic Technologies, University of Johannesburg, South Africa.

27 weitere Werke von Vivienne (Hrsg.) Bozalek:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.