Produktbild
Jean McNiff

Action Research in Organisations

Buch

The current orthodoxy is that 'knowledge' is the most powerful resource for organisational success. So how can managers develop the appropriate knowledge base to make their organisations grow? The answer lies in action research. Action research is increasingly perceived and used as a powerful methodology to promote professional awareness and development. However, there are very few texts that demonstrate how this can be utilised to promote management and organisational improvement or that emphasise the reflective nature of improving professionalism. Action Research in Organisations fills this gap. Aimed at both practising managers and univers… Mehr

CHF 226.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Whitehead, Jack
  • ISBN: 978-0-415-22012-5
  • EAN: 9780415220125
  • Produktnummer: 1392333
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 348 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 800 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 800

44 weitere Werke von Jean McNiff:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.